E-mail Şablonları ile belirlenen bir işlemden sonra otomatik olarak müşterilerinize ileti gönderebilirsiniz.
E-mail şablonları ile müşterilerinize giden maillerde özel makro alanları kullanabilirsiniz. Makro alanları ile sipariş numarası, müşteri adı, kargo takip numarası gibi parametrik alanlar giden mailde görünür.
Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > E-mail Şablonları sayfasından e-mail şablonlarınızı oluşturabilirsiniz.
Örnek Makro Kullanımı
Sayın {%adi%} {%soyadi%},
Sitemizden yapmış olduğunuz {%siparis_id%} nolu siparişiniz Aras Kargo’ya {%kargo_no%} numarası ile teslim edilimiştir. {%mesaj%}
Bizi seçtiğiniz için teşekkür ederiz,
Kullanılabilir Makro Listesi
Site Adı : {%site%}
Site Logosu: {%site_logo%}
Site Adresi : {%site_adres%}
Müşteri Adı : {%adi%}
Müşteri Soyadı: {%soyadi%}
Müşteri E-mail: {%kullanici_email%}
Müşteri Telefon: {%telefon%}
Site Linki: {%site_url%}
Ürün/Ürünler Adı: {%urun_adi%}
Sipariş Geçmişi Mesajı: {%mesaj%}
Sipariş Numarası: {%siparis_id%}
Sipariş Durumu: {%siparis_durumu%}
Sipariş Tarihi: {%siparis_tarihi%}
Sipariş Adres: {%siparis_adres%}
Sipariş İlçe: {%siparis_ilce%}
Sipariş İl: {%siparis_il%}
Sipariş Url: {%kod%}
Sipariş Ödeme Metodu: {%siparis_odeme_metodu%}
İndirim: {%indirim%}
Kod: {%kod%}
Sipariş Tutarı: {%siparis_tutari%}
Kargo Takip No: {%kargo_no%}
Kargo Firması: {%kargo_firma%}