Tüm Dokümanlar

Garantipay Ödeme Entegrasyonu

Garantipay ödeme entegrasyonu Entigo Yazılım e-ticaret paket özelliklerine eklenmiştir. GarantiPay, Garanti Bankası sanal posu üzerinden ziyaretçilerinizin e-ticaret siteniz üzerinde yapacakları alışverişlerde kart bilgilerini paylaşmadan, kolay ve güvenli bir şekilde ödeme yapmalarına olanak sağlamaktadır. Garanti Bankası sanal posunuz var ise ek bir ücret ödemeden garantipay ödeme entegrasyonunu sitenize entegre edebilirsiniz. Yapmanız  gereken sadece  aktivasyonun açılması için [email protected] mail adresi  üzerinden garantipay…

Garanti 3D Sanal Pos Kurulumu

Bankanın gönderdiği bilgiler ile Garanti yönetici ekranına giriş yapın. Sanal pos Kurulumlarında müşteri mutlaka test siparişi vermeli ve kurulumun başarıyla yapıldığını onaylamalıdır.Önemli Not : Sipariş esnasında “Isyeri Kullanim Tipi Desteklenmiyor” hata mesajını alırsanız bankanıza 3D ödeme tipinin 3DPAY olarak değiştirilmesi gerektiğini bildirin. Eğer aşağıdaki bir şekilde hata alırsanız: “Error from Directory Server (https://mcdirectory.securecode.com) response: ERROR…

Sanal Pos Ayarları

Sanal Pos ödeme metoduna ilişkin bilgilerinizi düzenlediğiniz panel seçeneğidir. Yönetim Paneli > Ödeme ayarları > Sanal Pos Ayarları sayfasına geliniz. Ödeme Metodu Yazısı: Ödeme metodu yazısı alanından ödeme metodu yazınızı yazınız. Örneğin Kredi kartı ile ödeme Sipariş Durumu: Sipariş durumu alanında bulunan seçeneklerden birini seçerek oluşturmuş olduğunuz ödeme metodu ile alışveriş yapan müşterilerinizin “Yönetim Paneli > Siparişler” alanına siparişinin hangi sipariş…

İade Raporları

İade Raporları seçeneği ile belirlenen tarihler arasındaki ürünlerinizin iadelerine dair detaylı rapor ve istatistiksel bilgilere erişebilirsiniz. Yönetim Paneli > İstatistik Raporları > İade Raporları alanından iade raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Başlangıç Tarihi: Başlangıç tarihi alanından iade raporunuzun başlangıç tarihini belirleyebilirsiniz. Bitiş Tarihi: Başlangıç tarihi alanından iade raporunuzun bitiş tarihini belirleyebilirsiniz. Zaman Dilimi: Zaman dilimi alanından “Aylar, Yıllar, Haftalar, Günler”…

Sipariş Raporları

Sipariş Raporları seçeneği ile belirlenen tarihler arasındaki siparişlerinize dair detaylı rapor ve istatistiksel bilgilere erişebilirsiniz. Yönetim Paneli > İstatistik Raporları > Sipariş Raporları alanından sipariş raporlarınızı görüntüleyebilirsiniz. Başlangıç / Bitiş: Başlangıç / Bitiş alanından sipariş raporunuzun başlangıç ve bitiş tarihini belirleyebilirsiniz.Örneğin,  Başlangıç: 11.11.2017  Bitiş:12.12.2018 Ödeme Metodu: Ödeme metodu alanından var olan ödeme metotlarınızdan birini seçerek genel siparişlerinizin en…

Hazırlanan Siparişler

Hazırlanmakta olan ürünlerin sipariş durumlarının “Hazırlanıyor” şeklinde izlendiği panel sayfasıdır. Yönetim Paneli > Siparişler > Hazırlanan Siparişler sayfasından durumu hazırlanıyor olan tüm siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Detaylı sipariş işlemi yapmak veya bilgi almak için işlem sütununda bulunan mavi ok ile gösterilen göz ikonuna tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. Mavi ok ile gösterilen göz ikonuna tıklama işleminizden sonra; ” Sipariş Detayları, Fatura Detayları, Kargo Detayları,…