Tüm Dokümanlar

E-mail Şablonlarında Kullanılabilecek Makrolar

E-mail Şablonları ile belirlenen bir işlemden sonra otomatik olarak müşterilerinize ileti gönderebilirsiniz. E-mail şablonları ile müşterilerinize giden maillerde özel makro alanları kullanabilirsiniz. Makro alanları ile sipariş numarası, müşteri adı, kargo takip numarası gibi parametrik alanlar giden mailde görünür. Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > E-mail Şablonları sayfasından e-mail şablonlarınızı oluşturabilirsiniz. Örnek Makro KullanımıSayın {%adi%} {%soyadi%},Sitemizden yapmış olduğunuz {%siparis_id%} nolu…

İletişim Gönderileri

İletişim Gönderileri seçeneği ile “Bize Ulaşın” sayfasını kullanarak sizinle iletişime geçen müşterilerinize kolayca yanıt verebileceğiniz alandır. Yönetim Paneli > Müşteriler > İletişim Gönderileri sayfasına geliniz. Sizinle iletişime geçen müşterilerinize cevap vermek için her bir mesajın  sağ tarafında bulunan ok ile gösterilen “düzenle” butonuna tıklayarak yazılan mesaja cevap verebilir veya mesaj yazan müşterinizin adını, e-mail adresini, telefon numarasını ve yazdığı mesaj ile ilgili daha fazla…

Kategorideki Markalar

Kategorideki Markalar seçeneği ile oluşturduğunuz kategorilerin içerisindeki markaları gösteren eklentinizi kurabilirsiniz.

Sesli Arama Özelliği

Sesli Arama Özelliği Aktifleştirme Sesli arama seçeneği sayesinde arama butonun yanında oluşacak olan mikrofona tıklayarak istediğiniz ürünü sesli bir şekilde site içerisinde aratabilir ve müşterilerinize daha kolay bir alışveriş hizmeti sağlayabilirsiniz. Bu bölümde sesli arama seçeneğini aktif edebilmek için; Genel Ayarlar>Seçenekler>Genel “Sesli Arama Seçeneğini Aktif Et “bölümünden “evet” seçeneğini seçerek aktif edebilirsiniz.

Facebook Piksel

Facebook pikseli, insanların internet sitenizde gerçekleştirdiği eylemleri anlayarak reklamlarınızın etkinliğini ölçmenize olanak tanıyan bir analiz aracıdır. Piksel verileriniz sayesinde reklam hedef kitleleri oluşturabilir ya da facebook reklam araçlarını kullanıma açabilirsiniz. Öncelikle Genel ayarlar > Dinamik Veri sayfasından “Doğrulama Kodu:” alanına Facebook tarafından almış olduğunuz “Pixel Code” eklemeniz gerekmektedir.Bu alanda Google dan almış olduğunuz doğrulama kodu da bulunabilir, alt satıra geçerek facebook…

Merchant Feed Yükleme

XML formatında yönetim panelinizde bulunan XML’i Google Merchant Center’a eklediğiniz takdirde adımları takip ederek sitenizdeki tüm ürünleri Google Merchant Center’a yüklemiş olursunuz. Google Merchant Center’a ürün bilgilerinizi girmek için; Google Merchant Center oturumunuz var ise oturumunuzu açınız yok ise kaydolunuz.https://www.google.com/retail/merchant-center/ Oturum açma işleminizden sonra “Ayarlar” sekmesinde yönergeleri takip ederek doğrulama işlemini yapınız. Sol tarafta kategorilerde yer…