Sıkça Sorulan Sorular
Olası Sebep 1
Resimleri isimlendirirken Türkçe karakterler (ç,ğ,ş,ı,ü,ö), özel karakterler yada boşluk kullanmamalısınız. (Örn. yenilikcie-ticaretresim1.jpg)
Olası Sebep 2
Resim yükleme işleminden sonra yönetim panelinde logonun sağında yer alan “Önbellek Temizle” butonunu kullanarak önbellek temizleme işlemi yapmalısınız.
Outlook kurulumu detaylı anlatım için tıklayınız.
Olası Sorun
Çok sayıda hatalı giriş denemesi yaptığınızda sistem hatalı giriş denemelerinizi bir saldırı ihtimali olarak algılar ve ip adresinizi kara listeye alır. Bunu başka bir internet ağına bağlanarak test edebilirsiniz.
Çözüm
Dinamik ip adresine sahipseniz modeminizi açıp kapattıktan sonra tekrar sitenize erişim sağlayabileceksiniz. Ama statik ip adresine sahipseniz 30 ile 60 dakika arasında sistem ip adresinizi kara listeden çıkarttığında erişim sağlayabilirsiniz.
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/mailler-spama-dusuyor/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/canli-destek-ekleme/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/gmail-uygulamasina-mail-kurulumu/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/webmail-uzerinden-sifre-degistirmek/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/i-frame-ekleme/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz
Bu konu haakkında https://yardim.entigo.com.tr/tamamlanmamis-siparisler/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz