Siparişlerim neden tamamlanmamış siparişlerde görünüyor?
Bu konu haakkında https://yardim.entigo.com.tr/tamamlanmamis-siparisler/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz
E-Ticaret siteme youtube üzerinden nasıl video eklerim ?
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/i-frame-ekleme/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz
Mail şifremi nasıl değiştiririm
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/webmail-uzerinden-sifre-degistirmek/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
G-mail uygulamasına mail kurulumu nasıl yapılır
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/gmail-uygulamasina-mail-kurulumu/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
E-ticaret siteme canlı destek nasıl ekleyebilirim?
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/canli-destek-ekleme/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
Maillerim Spama düşüyor ne yapmalıyım?
Bu konu hakkında https://yardim.entigo.com.tr/mailler-spama-dusuyor/ adresinden daha detaylı bilgi alabilirsiniz.
‘Error Connection Timed Out’ hatası alıyorum, siteye erişemiyorum?
Olası Sorun Çok sayıda hatalı giriş denemesi yaptığınızda sistem hatalı giriş denemelerinizi bir saldırı ihtimali olarak algılar ve ip adresinizi kara listeye alır. Bunu başka bir internet ağına bağlanarak test edebilirsiniz. Çözüm Dinamik ip adresine sahipseniz modeminizi açıp kapattıktan sonra tekrar sitenize erişim sağlayabileceksiniz. Ama statik ip adresine sahipseniz 30 ile 60 dakika arasında sistem…
Yüklediğim resimleri neden göremiyorum?
Olası Sebep 1 Resimleri isimlendirirken Türkçe karakterler (ç,ğ,ş,ı,ü,ö), özel karakterler yada boşluk kullanmamalısınız. (Örn. yenilikcie-ticaretresim1.jpg) Olası Sebep 2 Resim yükleme işleminden sonra yönetim panelinde logonun sağında yer alan “Önbellek Temizle” butonunu kullanarak önbellek temizleme işlemi yapmalısınız.