Genel Ayarlar

SMS Şablonlarında Kullanılabilecek Makrolar

E-ticaret siteniz üzerinde üyelik oluşturan ya da sipariş veren müşterilerinize mail gönderiminin yanı sıra SMS gönderimi için gerekli şablon ayarlamalarını da yapmanız gerekmektedir. Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > Sms Şablonları sayfasına geliniz. Bu panelde karşınıza toplam 9 adet SMS şablonu gelecektir.(Yeni iletişim gönderisi , yeni sipariş alındınız, siparişiniz alındı, hoş geldiniz, yeni ürün yorumu, bizi…

Search Console Doğrulama

Search Console Doğrulama Nedir?Doğrulama, sahip olduğunuzu iddia ettiğiniz sitenin sahibi olduğunuzu kanıtlama sürecidir. Bu doğrulamadan sonra sitenize ait Google Arama verilerine erişebilirsiniz. https://accounts.google.com ilgili linke mail bilgileriniz ile giriş yapınız. Direkt olarak Search Console’a yönlendirilmediğiniz durumlarda ilgili linkten ulaşabilirsiniz. https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=tr Açılan sayfada Web Sitenizin adını ilgili alana yazınız. Daha sonra Özellik Ekle’ye tıklayınız. Açılan sayfada Alternatif Yöntemler’e tıklayınız. İlgili…

Para Birimleri

Para Birimleri seçeneği panelinden e-ticaret sitenizde geçerli para birimlerini belirleyebilirsiniz. Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > Para Birimleri sayfasına geliniz. Yeni bir para birimi eklemek için sağ üst köşede bulunan “Yeni Ekle” butonuna tıklayarak yeni bir para birimi ekleyebilirsiniz. Para Birim Adı: Para birim adı alanından para birim adınızı yazabilirsiniz. Kodu: Kodu alanından para biriminizin kodunu giriniz. Örneğin TL…

iOS Cihazlar için POP3 Mail Kurulumu

1. Ayarlar menüsüne giriş yapın: 2. Mail, Kişiler, Takvimler seçeneğine gidiniz: 3. Hesap Ekle seçeneğine gidiniz: 4. Mail Hesabı Ekle seçeneğine gidiniz: 5. Diğer seçeneğini işaretleyiniz: 6. Ad, E-posta ve Parolanızı giriniz, Açıklama kısmına E-posta hesap adınızı giriniz ardından Sonraki adımına ilerleyiniz: 7. POP seçeneğini işaretleyiniz, Kişisel bilgilerinizi, E-posta bilgilerinizi giriniz ve Kaydediniz: 8. Değişiklikler kaydedilecektir. Yeni hesabınız Hesaplar kısmında görüntülenecektir, ana menüye dönebilirsiniz: 9. Mail uygulaması ile E-posta hesaplarınıza erişebilirsiniz.

Merchant Feed Yükleme

XML formatında yönetim panelinizde bulunan XML’i Google Merchant Center’a eklediğiniz takdirde adımları takip ederek sitenizdeki tüm ürünleri Google Merchant Center’a yüklemiş olursunuz. Google Merchant Center’a ürün bilgilerinizi girmek için; Google Merchant Center oturumunuz var ise oturumunuzu açınız yok ise kaydolunuz.https://www.google.com/retail/merchant-center/ Oturum açma işleminizden sonra “Ayarlar” sekmesinde yönergeleri takip ederek doğrulama işlemini yapınız. Sol tarafta kategorilerde yer…

Facebook Piksel

Facebook pikseli, insanların internet sitenizde gerçekleştirdiği eylemleri anlayarak reklamlarınızın etkinliğini ölçmenize olanak tanıyan bir analiz aracıdır. Piksel verileriniz sayesinde reklam hedef kitleleri oluşturabilir ya da facebook reklam araçlarını kullanıma açabilirsiniz. Öncelikle Genel ayarlar > Dinamik Veri sayfasından “Doğrulama Kodu:” alanına Facebook tarafından almış olduğunuz “Pixel Code” eklemeniz gerekmektedir.Bu alanda Google dan almış olduğunuz doğrulama kodu da bulunabilir, alt satıra geçerek facebook…

Sesli Arama Özelliği

Sesli Arama Özelliği Aktifleştirme Sesli arama seçeneği sayesinde arama butonun yanında oluşacak olan mikrofona tıklayarak istediğiniz ürünü sesli bir şekilde site içerisinde aratabilir ve müşterilerinize daha kolay bir alışveriş hizmeti sağlayabilirsiniz. Bu bölümde sesli arama seçeneğini aktif edebilmek için; Genel Ayarlar>Seçenekler>Genel “Sesli Arama Seçeneğini Aktif Et “bölümünden “evet” seçeneğini seçerek aktif edebilirsiniz.

Kategorideki Markalar

Kategorideki Markalar seçeneği ile oluşturduğunuz kategorilerin içerisindeki markaları gösteren eklentinizi kurabilirsiniz.

İletişim Gönderileri

İletişim Gönderileri seçeneği ile “Bize Ulaşın” sayfasını kullanarak sizinle iletişime geçen müşterilerinize kolayca yanıt verebileceğiniz alandır. Yönetim Paneli > Müşteriler > İletişim Gönderileri sayfasına geliniz. Sizinle iletişime geçen müşterilerinize cevap vermek için her bir mesajın  sağ tarafında bulunan ok ile gösterilen “düzenle” butonuna tıklayarak yazılan mesaja cevap verebilir veya mesaj yazan müşterinizin adını, e-mail adresini, telefon numarasını ve yazdığı mesaj ile ilgili daha fazla…

E-mail Şablonlarında Kullanılabilecek Makrolar

E-mail Şablonları ile belirlenen bir işlemden sonra otomatik olarak müşterilerinize ileti gönderebilirsiniz. E-mail şablonları ile müşterilerinize giden maillerde özel makro alanları kullanabilirsiniz. Makro alanları ile sipariş numarası, müşteri adı, kargo takip numarası gibi parametrik alanlar giden mailde görünür. Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > E-mail Şablonları sayfasından e-mail şablonlarınızı oluşturabilirsiniz. Örnek Makro KullanımıSayın {%adi%} {%soyadi%},Sitemizden yapmış olduğunuz {%siparis_id%} nolu…