Google Analytics
Google Analiytics aracı, site sahibinin web sitesine gelen ziyaretçilerini detaylı olarak tanımasına yardımcı olur ve web sitesi sahibi de hedef kitlesinin beklentisini anlar. Google Analytics UA Kodu almak için gerekli işlemler resimli olarak adım adım anlatılmıştır. E-mail adresinize giriş sağlayınız. https://analytics.google.com sayfasına gelin. İlk defa Google Analytics kullanmaya başlıyor iseniz aşağıdaki görsel gibi bir ekran ile karşılaşacaksınız.“Kaydolun” alanına tıklayınız. İlk…
Sepette Zorunlu Seçenek Kontrolü
Sepette zorunlu seçenek konrtolünü aktifleştirmek için takip etmemiz gereken yol şu şekildedir:Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > Seçenek > Sepet Bu açılan ekranda Sepette Zorunlu Seçenek Kontrolü Aktif kısmını Evet olarak işaretliyoruz.
Google Formlar
https://www.google.com/intl/tr_tr/forms/about/ adresine gidiniz ve “Google Formlar’a Git” butonuna tıklayarak form sayfasına ulaşınız. Formlar sayfasından ok ile gösterilen alanına tıklayarak yeni bir form ekleme sayfasına ulaşabilirsiniz veya daha önce oluşturmuş formunuz var ise ilgili form sayfasına gidiniz. Başlıksız form alanına form başlığınızı yazabilirsiniz Form açıklaması alanına form açıklamanızı yazabilirsiniz. Sorunuz alanına sorunuzun başlığını yazınız. 1.seçenek alanına seçeneğinizi, “seçenek ekle veya”…
Mailgun
Mailgun kullanımı hakkında yapmanız gereken işlemleri adım adım aşağıda paylaşmış bulunmaktayız. 1.Adım https://signup.mailgun.com/new/signup linki üzerinden kayıt olunur ve mailgun sistemine giriş yapılır. 2.Adım Giriş yapma işleminizden sonra üst menüden “Domains” sekmesine tıklayınız. 3.Adım “Domains” sekmesine tıklama işleminizden sonra ok ile gösterilen “Add New Domain” alanına tıklayarak yeni bir domain oluşturma sayfasına ulaşınız. 4.Adım Açılan sayfada “Domain Name”…
Sadece Bir Müşteriye SMS Gönderimi
Sadece bir müşteriye sms gönderimi için aşağıdaki adımları takip ederek işleminizi tamamlayabilirsiniz. 1.Adım: Yönetim Paneli > Kampanyalar > Toplu Sms Gönderimi sayfasına geliniz. 2.Adım: Kime alanından “Müşteriler” seçeneğinizi seçiniz. 3.Adım: Müşteriler: Müşteriler alanından sadece göndermek istediğiniz müşterilerinizin adını yazarak müşteri alanına ekleyiniz. 4.Adım: Mesaj: Mesaj alanından göndermek istediğiniz sms mesajınızı yazınız. 5.Adım: Göndermek istediğiniz mesajınızı yazdıktan sonra sağ üst bölümde bulunan…
E-mail Şablonlarında Kullanılabilecek Makrolar
E-mail Şablonları ile belirlenen bir işlemden sonra otomatik olarak müşterilerinize ileti gönderebilirsiniz. E-mail şablonları ile müşterilerinize giden maillerde özel makro alanları kullanabilirsiniz. Makro alanları ile sipariş numarası, müşteri adı, kargo takip numarası gibi parametrik alanlar giden mailde görünür. Yönetim Paneli > Genel Ayarlar > E-mail Şablonları sayfasından e-mail şablonlarınızı oluşturabilirsiniz. Örnek Makro KullanımıSayın {%adi%} {%soyadi%},Sitemizden yapmış olduğunuz {%siparis_id%} nolu…
İletişim Gönderileri
İletişim Gönderileri seçeneği ile “Bize Ulaşın” sayfasını kullanarak sizinle iletişime geçen müşterilerinize kolayca yanıt verebileceğiniz alandır. Yönetim Paneli > Müşteriler > İletişim Gönderileri sayfasına geliniz. Sizinle iletişime geçen müşterilerinize cevap vermek için her bir mesajın sağ tarafında bulunan ok ile gösterilen “düzenle” butonuna tıklayarak yazılan mesaja cevap verebilir veya mesaj yazan müşterinizin adını, e-mail adresini, telefon numarasını ve yazdığı mesaj ile ilgili daha fazla…
Kategorideki Markalar
Kategorideki Markalar seçeneği ile oluşturduğunuz kategorilerin içerisindeki markaları gösteren eklentinizi kurabilirsiniz.
Sesli Arama Özelliği
Sesli Arama Özelliği Aktifleştirme Sesli arama seçeneği sayesinde arama butonun yanında oluşacak olan mikrofona tıklayarak istediğiniz ürünü sesli bir şekilde site içerisinde aratabilir ve müşterilerinize daha kolay bir alışveriş hizmeti sağlayabilirsiniz. Bu bölümde sesli arama seçeneğini aktif edebilmek için; Genel Ayarlar>Seçenekler>Genel “Sesli Arama Seçeneğini Aktif Et “bölümünden “evet” seçeneğini seçerek aktif edebilirsiniz.
Facebook Piksel
Facebook pikseli, insanların internet sitenizde gerçekleştirdiği eylemleri anlayarak reklamlarınızın etkinliğini ölçmenize olanak tanıyan bir analiz aracıdır. Piksel verileriniz sayesinde reklam hedef kitleleri oluşturabilir ya da facebook reklam araçlarını kullanıma açabilirsiniz. Öncelikle Genel ayarlar > Dinamik Veri sayfasından “Doğrulama Kodu:” alanına Facebook tarafından almış olduğunuz “Pixel Code” eklemeniz gerekmektedir.Bu alanda Google dan almış olduğunuz doğrulama kodu da bulunabilir, alt satıra geçerek facebook…